هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی روز گذشته با ۴۰ دستگاه اتوبوس برای دیدار تیمشان مقابل استقلال در هفت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
رئیس کانون هواداران تراکتورسازی در گفت‌وگو با فارس:
هواداران با ۴۰ دستگاه اتوبوس به تهران آمدند/ تیموریان ۵ دقیقه به طور متوالی تشویق می‌شود

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی روز گذشته با ۴۰ دستگاه اتوبوس برای دیدار تیمشان مقابل استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران به تهران سفر کردند.

خبرگزاری فارس: هواداران با ۴۰ دستگاه اتوبوس به تهران آمدند/ تیموریان ۵ دقیقه به طور متوالی تشویق می‌شود
  •  

، استقلال و تراکتورسازی از ساعت 18 امروز در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

داوود قاسم‌زاده رئیس کانون هواداران تراکتورسازی ، در مورد حضور هواداران این تیم در تهران خاطرنشان کرد: حدود 40 اتوبوس تدارک دیدیم تا هوادارانمان را از تبریز به تهران بیاورند. آنها شب قبل به سمت تهران حرکت کردند. اکنون خودمان هم در حال عزیمت به تهران هستیم و در جاده خودروهای فراوانی را مشاهده می‌کنیم که با نصب پرچم تراکتورسازی در حال عزیمت به تهران هستند فکر می‌کنم 20-30 هزار هوادار تبریزی در بازی امروز به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد برنامه‌های کانون هواداران تراکتورسازی در این مسابقه عنوان کرد: یکی از هواداران تراکتورسازی به نام شهریار عباس‌زاده یک هفته است که با پای پیاده به سمت تهران به راه افتاده تا در حرکتی نمادین میزان علاقه خود را به تراکتورسازی اعلام کند. او اکنون در 10 کیلومتری تهران است. همچنین قرار است به پاس زحماتی که آندرانیک تیموریان در تراکتورسازی و تیم استقلال کشیده هواداران این بازیکن را به مدت 5 دقیقه مورد تشویق قرار دهند.

رئیس هیأت امنا کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: حدود 6 هزار پرچم، کلاه و شال تراکتورسازی تهیه کردیم که بین هواداران توزیع می‌شود. همچنین قرار است ساعت 14 و 30 دقیقه با رضا صادق‌پور عضو هیأت مدیره استقلال جلسه‌ای داشته باشیم تا هماهنگی‌های لازم برای جلوگیری از حاشیه و برگزاری بازی در جوی سالم را فراهم کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 320
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 326
بازدید ماه : 438
بازدید کل : 13140781
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7